Hoe neem ik contact op?
Op deze pagina kun je gemakkelijk en snel de antwoorden vinden op al jouw vragen. Als je toch niet het gewenste antwoord kunt vinden, staan we altijd voor je klaar!
Neem dan contact op via e-mail of:
Online: en kies snel en gemakkelijk via de onderstaande 'Snelselectie' één van de opties. Belangrijk om te vermelden: alleen toegankelijk als je bent ingelogd
Telefoon: van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur via het volgende telefoonnummer: 088 - 765 27 88
Wanneer wordt mijn order geleverd?
● Nederland: voorraadartikelen die vóór 18:00 uur geplaatst worden, zullen de eerstvolgende werkdag geleverd worden
● Waddeneilanden: met uitzondering van Texel, 1 à 2 werkdagen, dit hangt ook af van de vertrek- en aankomsttijd van de boot
● België: twee werkdagen
Wat als een bestelling niet geleverd kan worden?
● ID Freight: De zending zal de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden worden
● DHL: De zending wordt de eerstvolgende werkdag nogmaals aangeboden of wordt afgeleverd bij een servicepunt van DHL in jouw buurt
Welke retourvoorwaarden zijn van toepassing?
● 30 dagen na levering
● Minimale retourwaarde van €100,-
● Onbeschadigd en in originele verpakking
● Standaard retourkosten €27.50
● Retourwaarde > €550 euro? 5% van de orderwaarde aan retourkosten
Een uitgebreidere versie van onze retourvoorwaarden vind je hier.
Moet ik tekenen voor mijn levering?
Om een correcte levering te garanderen, verzoeken wij je om te tekenen voor ontvangst.
Wanneer je voor de zending tekent, ga je ermee akkoord dat het aantal ontvangen producten overeenkomt met het aantal dat op de vrachtbrief vermeld staat en dat de goederen in onbeschadigde staat verkeren.
Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?
● Wijzigingen omtrent e-mailadressen voor order- en verzendbevestigingen en facturen kun je sturen naar Customer Service
● Wijzigingen omtrent standaard adres- en contactgegevens kun je sturen naar sales
● Wijzigingen omtrent betaalgegevens kun je sturen naar debiteuren
Wanneer wordt mijn retour opgehaald?
● Retour ingepland voor 18.00 uur? Afhaal eerstvolgende werkdag
● Vaste transportdagen? Deze komen te vervallen bij retour
● Op een specifieke dag je retour opgehaald hebben? Neem contact op met Customer Service
● Houd rekening met afwijkende ophaal-momenten voor de Waddeneilanden en België
● Je kunt (op dit moment) géén tijd afspreken voor het ophalen van je retour