"Omdat we snel kunnen bestellen via de Solar Webshop zijn we in dit hotel up to date wat techniek betreft en hebben we een efficiënt voorraadbeheer", vertelt technisch manager Johan de Ruyter van Novotel Amsterdam City.
Medewerker technische dienst Patrick de Lange vertelt over het centrale registratiesysteem voor defecten. “De medewerkers in het hotel geven een klacht of probleem door via het systeem. We monitoren dit systeem de hele dag en streven ernaar om defecten snel op te lossen”.
“In de Solar Webshop hebben we een eigen favorietenlijst gemaakt, zodat we niet hoeven te zoeken naar producten die we in het hotel gebruiken. De Solar Webshop is makkelijk in gebruik en de zoekmachine herkent de producten al na het intoetsen van een aantal letters of cijfers. We zien ook direct of het product op voorraad is, zo grijpen we nooit mis en besparen we tijd”.
“Vroeger lagen hier hele stapels catalogi”, memoreert Johan de Ruyter. Dan was je met zoeken soms wel even bezig. Daarom vind ik het zo belangrijk dat bij de producten online ook een goede afbeelding staat. Dat maakt rondkijken bij Solar voor mij herkenbaar en makkelijk. En ik kan Solar altijd bellen of e-mailen voor een snelle oplossing. We streven altijd naar kwaliteitsverbetering voor onze gasten. Bij Solar begrijpen ze dat. Het is voor ons onmogelijk om alle nieuwe producten in de markt te kennen en te testen. Bij Solar hebben ze die kennis en expertise wel, dat is in ons voordeel.
“We proberen continu onze processen te verbeteren. De Solar Webshop, het uitgebreide assortiment en de snelle leveringen tegen goede prijzen dragen hieraan bij”, besluit Johan.
Voordelen Solar voor het Novotel Amsterdam City
Novotel Amsterdam City, technisch alert met sourcing en services van Solar